Pages

Jun 29, 2009

✿ My 1st Official Choc

So..ni hasil keje 1st ak special utk my best fren~Aliza n also Mrs Singam (pharmacist a.k.a.my sifoo)..

Chocolate..of course my handmade and also the box is handmade coz the box cost about RM3 per box at bakery shop.. Check it on net there s discount n I thought the price might be like RM1 or 2..but then just 20% off to become RM2.80.. Looking at it..hmm..still not worth it.. Too much for my budget so I decided to do it on my own.. Done meticulously n of course cost me a severe headache..no wonder the price is like that.. However it gives me so much satisfaction seeing the final product..

Hoho..i created this..

4 wrote back:

rosyzatie said...

wawawa..huda nak jual coklet kat kelas kite ke pasni??
i'll be among the 1st to buy.. huehe.. looks tasty..nyum2...
kalu ada chocolate tester sedap ni..
hehe
keep up the marvelous work k!

Huda said...

hmm..xsure g cane..kalo rajin try jual la..tp tkut sbuk je next sem..huhu..
emm..tester..tester xdop..hehe..tp rase die elok je..satisfaction guranteed..sbab gne coklat mahal tu.. =P
thx jaja..

rosyzatie said...

kut huda nak wat bisnes jual coklat masa ada event pape kat uia ke.. i'll be fully supporting you..

sblum rase coklat ni pun dah boleh tahu sedap ke tak..
seriously nmpk sedap, and the packaging pun menarik..

1 more thing, hari tu kte baru tgk kat tv pasal karnival promoting m'sian products..byk la booth jual produk2 local nih. skg coklat buatan m'sia pn smakin dpt sambutan

Huda said...

hmm..thx so so much..
rase dh ok tp die cam xtahan haba..standard cam coklat cadbury gitu..leceh gk nk jge die..

emm..ade dgr pasal karnival tu..pastu ade syarikat homemade choc name gandour..sgt byk product die..die nye owner siap g belgium lg blaja buat coklat..dasat abih la..